Trip to Boston

Vanmorgen wakker geworden in ons boshutje en op weg gegaan naar Boston. De rit voerde ons nog steeds door een bosrijk gebied vol met mooie uitzichten. Na een lange rit met hier en daar een plas- en eetstop kwamen we dan eind van de middag aan in Boston. Hier was het nog even een gedoe om het hotel te vinden (onderweg via internet geboekt), omdat het navigatiesysteem in de tunnels de weg kwijt raakte en we geen aparte kaart van dit deel van Boston hebben, maar uiteindelijk is het toch gelukt.

Tassen gedropt in het hotel en daarna met de shuttle bus en de metro gelijk de stad in. Dwars door de stad loopt een rode 'touristen & japanners' lijn, die je kunt volgen om alle bezienswaardigheden te zien. We probeerden de lijn te volgen, maar werden na een van de eerste van Boston en de City Hall al gauw afgeleid door een giga boekenwinkel ala Donner ( Borders). Na een tijd in de boekenzaak rondgesnuffeld te hebben zijn we op zoek gegaan naar een leuk eettentje. Uiteindelijk zijn we gestrand in een gezellig kroegje, waar m'n vader en ik aan de steak gingen, en ik m'n moeder voor het eerst van m'n leven een grote berg Buffalo wings heb zien verorberen, haha.

Daarna weer terug met de metro en shuttle, wat erg vloeiend verliep. De Boston Red Sox (honkbal) spelen vandaag, dus overal in de stad zie je mensen met de officiële shirts en petjes lopen en ook in de kroeg stond de wedstrijd aan. Terug in de hotelkamer zijn wij ook nog even gaan kijken, best spannend!

Nico en helga

Jeetje, we kunnen het bijna niet aanlezen, zoveel als je beleeft. Je haalt er wel uit wat erin zit. Geweldig.
Wij zullen wel werken.. haha. De stal is schoon en wordt nu gewit. Het hek ook... alleen regent het nu.
Beetje jammer.
Nou heel veel plezier nog. Groetjes van de
K(k)nolletjes.